RIN Airport Hotel - Otopeni, Ilfov, 075100, Romania

Grand Client

Bine ati venit la Grand RIN Hotels Clienti. Aceasta zona este dedicata agentilor de turism si companiilor care colaboreaza cu RIN Hotels.

Regulamentul programului de fidelitate GRAND CLIENT

1. Perioada de desfasurare a programului este intre 01 ianuarie 2013 si 31 decembrie 2013.
2. Punctele vor fi acordate atat pentru cazare cat si pentru evenimente, luandu-se in considerare
valoarea neta in lei a total venituri (exclusiv TVA).
3. Pentru a deveni membru, fiecare persoana care indeplineste conditiile de membru trebuie sa
completeze si sa semneze in original un formular de aderare.
4. Membrii nu pot obtine puncte in urmatoarele cazuri:

* bartere de servicii (partiale sau totale)
* rezervari anulate
* no show-uri neachitate
* servicii acordate in regim gratuit
* rezervari facute prin intermediari (sisteme de rezervari online, alte firme / agentii, etc)
* comisionul platit companiei in cazul rezervarii serviciilor la tarife comisionabile;
* beneficiaza de tarife speciale Rin Hotels

5. Punctele Grand Client se vor acorda numai in momentul in care toate cheltuielile aferente serviciilor
prestate au fost achitate integral.
6. Punctele Grand Client nu sunt transferabile.
7. Membrii sunt responsabili sa mentioneze numele si prenumele in momentul in care efectueaza
rezervarea in scris.
8. Membrii pot sa vizualizeze regulametul programului "Grand Client" pe site-ul www.rinhotels.ro
Hotelul isi rezerva dreptul de a cere si alte informatii cu caracter personal pentru a face identificarea
utilizatorului.
9. Parola si numele de utilizator sunt informatii netransferabile catre terte parti. Orice instrainare a
acestora duce la eliminarea membrului din cadrul programului.
10. Punctele Grand Client pot fi schimbate cu tichete cadou sau vouchere de servicii RIN Hotels si
acestea vor fi inmanate personal de catre reprezentantii RIN Hotels, iar membrul programului va
semna un formular de acordare beneficii. In cazul in care membrii nu semneaza formularul de
acordare beneficii, acestia se obliga sa trimita un e-mail pe adresa Account Managerului RIN Hotels,
prin care vor confirma primirea beneficiilor programului Grand Client.
11. Tichetele cadou sau voucherele de servicii vor fi acordate pentru fiecare trimestru 2013, cu conditia
sa nu existe debite ale companiei / agentiei fata de RIN Hotels.
12. Tichetele cadou si voucherele de servicii nu pot fi schimbate in lei, iar perioada lor de valabilitate nu
poate fi extinsa.
13. Membrii care vor opta pentru vouchere de servicii in cadrul companiei, punctelor vor avea valoare
dubla.
14. Membrii sunt obligati sa anunte de fiecare data eventualele modificari ale datelor profesionale care
vizeaza programul. (ex. mobil, e-mail, etc). Membrii care parasesc compania/agentia pentru care au
facut rezervarile isi pierd dreptul de a beneficia de pe urma punctelor acumulate pana la data
respectiva.
15. RIN Hotels isi rezerva dreptul de a modifica punctajele si balanta punctelor in momentul in care se
constata greseli in numararea sau inregistrarea acestora.
16. RIN Hotels isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul programului Grand Client fara o notificare
scrisa in prealabil.
17. Orice frauda sau abuz cu privire la programul Grand Client se supune masurilor legale si regulilor
administrative ale RIN Hotels.
18. Prin inregistrarea lor in programul Grand Client toti membrii accepta sa se supuna termenilor si
conditiilor mentionate anterior.

Conditii de participare la programul de fidelizare GRAND CLIENT

* Realizarea in decurs de 3 luni consecutive (trimestrial) a unui venit net de minim 7500 lei la nivel de RIN Hotels. Pentru fiecare 75 de lei se acorda 1 punct.
* Valoare punctaj: 1 punct = 1 leu

RIN Airport Hotel
255 A, Calea Bucureștilor, 075100
Otopeni, Ilfov, 075100, Romania
Sunaţi: +40 21 350 41 10 | +40 21 350 41 11
+40 21 350 41 08

Informaţii

RIN Airport Hotel